söndag

idag har varit en underbar dag, sol, fem minusgrader och en ridtur på simpan med johanna och vackra älvan. myspys och fler gånger kommer det bli. tihi. kanske ska sätta igång en operation stallsökande närmare stan? hm.. ja det tror jag bestämt. saknar stallivet så mycket..

gårdagens jobb blev kaotiskt där ett tag, men det löste sig i slutet. men jag förstår verkligen inte hur folk bara kan bete sig som dom gjorde igår. det skrämmer mig.. men jag fick iaf skratta lite för mig själv igår när "snygg" var i lokalerna. (observera "") jag är bara så galet bra. tänkte bara informera om det.

imorgon ska jag kramas med jessica för sista gånge på länge.. jätte sorgligt. huvva. men de känslorna tar jag hand om imorgon. sen förresten apropå ingenting.. men min mens kan nog vara påväg nu. hoppas hoppas. då blir det nog att börja med ringen igen.. eller ska jag det? hm. hjälp?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0