onsdag, som känns som en fredag typ

dagarna är så konstiga i min hjärna.. måste verkligen kolla mobilen vad det är för datum och sen kolla dagen i almanackan. sjukt knäppt. men det är iaf onsdag idag, och imorgon är det torsdag (ja linn logiskt) men imorgon ska jag och sofia ha tjejkväll med vin och prat, det ska bli mycket trevligt. jag längtar. men innan dess blir det storstädning av lägenhet och det MÅSTE göras imorgon.. jag håller även på att bli förkyld igen.. suck säger jag på det. men det blir nog att försöka sova bort den inatt..

igår tävlade jag i hoppning, spännande värre, men denver är en fin häst. dock fick vi ett stopp, men jag tycker verkligen att det är svårt att hoppa.. borde göra det fler gånger så man får in en känsla och känner avstånden bättre, men det löser sig i framtiden. dressyr är nog mer min grej, men tävling är alldeles för nervöst egentligen.. 55.79% är bra, men inte så bra som det borde gå. undrar hur jag ska kunna bli bättre. men det kommer nog också.. (I hope) tur att lektionerna går bättre, och jag lever fortfarande på kursen som var i helgen, helt underbart. (Tack Johanna för att du hjälpte mig hitta mitt självförtroende igen)

igår kom även Carro hit och hälsade på, det var mysigt. hon är som fin hon. nu längtar jag till lycksele igen.

sen kom jag just på att jessica snart flyttar.. jätte tråkigt. kommer sakna henne, synd att vi inte setts så mycket innan hon flyttar som jag hade hoppats på..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0