Nya tider

Nu är det bestämt, och allt "pappersarbete" är fixat, jag kommer flytta till lycksele i slutet av månaden. har nämligen fått ett super erbjudande. en 50% tjänst på Ridskolan i Lycksele där jag kommer vara allt i allo. känns hur kul som helst. Gratis boende och mat hos min kusin och pasi, självklart kommer jag jobba in hyran och maten genom att hjälpa till med att köra turistbokningar med hundarna. känns super kul. sen det bästa nästan av allt är att kusin kommer betala de kurser jag vill gå för olika instruktörer och om jag behöver nya ridkläder kommer hon betala dom på företaget. känns hur najs som helst. Med andra ord, om mindre än två veckor bor jag i Lycksele. eller snarare i Tuvträsk.

Sen när jag flyttar kommer jag sätta igång med konditionsträningen på riktigt, ska ta med mig en hund varje gång jag far ut och joggar, jag är riktigt taggad på att sätta igång! dock har jag väldigt ont i nacken nu.. hoppas den blir bättre snart!

Så det där med bloggande kommer nog bli lite på hal is från och med att jag flyttar, men nån gång nu och då kommer jag nog skriva några rader här!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0