medryttare

nu har jag alldeles för mycket hästabstinans för mitt egna bästa, så nu har jag svarat på två annonser på blocket om medryttare och sen ska jag kolla in karin öhlunds flicka imorgon. blir spännande! men jag har ju inte så väldigt höga krav på hästen, behöver någon positiv och som vill utvecklas. det bara kliar i mina utvecklingsfingrar..

red dressyrtävling idag, gick bättre än tidigare, synd bara att Denver blir så spänd, han är ju som en klocka på framridningen, noll häst i handen och framåt. kom iaf trea med 55.79%. (vilket är ganska hyfsat bra) nu är det bara hopp hopp kvar.. det är imorgon det.. blir spännande.. (huvva) tur jag anmälde mig i 70 klassen och inte 90 klassen! (bra Linn BRA)

Kan nån svara på en sak? hur får man bort alla tankar när man ska sova? så fort jag de senaste nätterna blundat så börjar det snurra saker i huvudet. alltså inga djupa tankar utan snarare "imorgon ska jag försöka fixa det.." "det där idag var ju bra" etc etc. och det är lixom inte bara EN tanke utan flera.. as drygt

sen har jag fått många små finnar i ansiktet.. små rackarns röda prickar på några olika ställen i ansiktet.. så sjukt olikt mig.. sen har jag inte haft mens på snart två månader (tre veckor sen) jätte skumt.. men det är nog för att jag slutat med p-ringen, hade ju inte regelbunden mens innan det heller.. så kroppen är lite knas, men när den kommer på besök igen ska jag nog börja med p-ringen igen... (SORRY att det blev lite personliga saker men jag måste bara skriva av mig..)

jag måste verkligen städa min lägenhet, men jag orkar verkligen inte. imorgon? jaa..

Kommentarer
Postat av: Johanna

Nu känner jag mig sjukt efter alla andra.. men vad är en p-ring?

2010-01-04 @ 16:44:32
URL: http://rillihus.blogg.se/
Postat av: veronica

Det är säkert inget att oroa sig av, kroppen gör ju en ganska stor omställning efter man slutat med p-ring, ppiller och allt sånt.. Det är ju inget som man längtar till precis men jag håller tummarna för dig och att lingonveckan kommer snart;)!

Aj löv you!

2010-01-04 @ 22:04:37
URL: http://venilsson.blogg.se/
Postat av: Cattis

Räkna baklänges från 300 när du lagt dig (tyst och lungt, vid 150 brukar jag få tänka flera siffror flera gånger och jag har aldrig kommit ner till under 70! It's the thing to to. Tro mig :)



Och hälsa din pappa att han ska krya på sig från mig! Vi vill inte ha han som patient hos min mamma!

2010-01-15 @ 02:22:12
URL: http://cattz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0