I love me

alltså lördagens festligheter kunde bara inte bli bättre, och morkullevägen kunde inte bli avtackad på bättre sätt. nej, det blev lyckat och kul hade vi! igår var det dock ganska mycket och städa kan jag lova.. på lördag flyttar jag. jag flyttar alltså från umeå. hur skumt är inte det? hm. men kul kommer jag ha!

idag var det sista dagen på hippologum, det kändes väldigt vemodigt.. men sånna beslut fick lov att tas, hoppas bara någon kan ta mig plats snart så jag kan få tillbaka pengarna för ridlektionerna, känns surt att betalat över fyra tusen för tre gånger.. fiiin timlöning där för hippo annars..

nu tillbaka till att jag älskar mig själv, ibland gör jag sånna där sjukt barnsliga grejer som bara är så bra ibland. råkade hamna på "snyggs" facebook idag, såg att han raderat mitt inlägg jag skrev till han i lördags så jag tog bort honom som vän på fejjan. haha. tokbarnsliga jag. men sjukt najs. ibland är det bara så sjukt skönt att göra sånna där konstiga saker.. håller ni inte med? (eller vem som nu ska svara eftersom jag typ aldrig får nån kommentar, tack Julia för kommentaren på mitt förra inlägg.. KRAM) ((nej jag är inte bitter)) är det någon som vet ifall det kommer skickas typ ett meddelande till han om att jag tagit bort han som vän?

som sagt på lördag smäller det! helt tokkul kommer det bli. men jag kommer sakna mina brudar.. speciellt en. och hon vet nog vem jag menar, våra bakishängdagar är bland det bästa som finns. (konsigt men sant) tur det finns bussar!

Kommentarer
Postat av: veronica

PUSSpusspusspuss:)

2010-01-26 @ 01:35:43
URL: http://venilsson.blogg.se/
Postat av: Jennie

Det skickas inga meddelanden om man tar bort nån som vän. :)

2010-01-26 @ 09:08:01
URL: http://blogg.vk.se/slynan
Postat av: linn

hej baby. här kommer en litet uppmuntringskommentar. :) PUSS

2010-01-26 @ 13:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0