flyttpack

packning står på schemat, ska försöka packa så mycket det går idag, man har verkligen samlat på sig myyycket grejor.. som sagt sex lådor med bara kläder? igår packade jag ner en massa badrumsgrejer som jag inte kommer behöva samt alla böcker,filmer och tidningar som jag har.. duktiga jag! bilsökandet har lagts på is för sekunden, pappa har nämligen pratat med farmor om hennes bil, så det kanske bli köp av den lilla röda. tycker det hade vart najs med en bil från och med att jag flyttar.. iaf har vi lagt upp ett planeringsschema för flyttandet nu. tisdagkväll ska allt vara ute, så att jag har tid för att städa sen onsdag och torsdag och sen är det klart, no more morkullevägen 18c 1 trapp upp. tomt, trist men nu går livet vidare. det har varit en super bra tid denna. känns som hur länge som helst! (augusti 2008 - sista januari 2010) så nästa helg går flyttlasset upp till lycksele för att bli lyckselebo i en viss framtid. då börjar även min personliga kondition och styrketräning på riktigt. NU NI.

sen ska jag nog skriva som linnsan gjorde här om veckan, för jag känner nog samma som henne nu.. man skriver och skriver och har många unika besökare varje dag.. men ingen kommenterar? aja. sånt är nog livet.

imorgon blir det iaf att lyfta taket på morkullevägen med årets fest!! kommer bli mycket najs och jag känner redan på mig att det kommer bli mycket fylla.. tur man ska storstäda nästa vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0