dressyrkurs

Igår och idag har jag ridit dressyrkurs på ridskolan, hästen jag har ridit på heter Kahlea, och jag är kär. igår gick väl sådär i början, men hon lossnade fint i slutet och övningarna gick bra och när jag hoppade av var jag nöjd. sen idag.. vilken dröm. takten och steget , jag har aldrig känt detta steg förr. helt underbart. hon bar mig verkligen och jag hade noll häst i handen. det var som en dröm. hon är som en dröm. helt underbar. bäbishästen.

vi har ridit för johanna, det har vart super kul. jag var faktiskt lite nervös inför lektionen igår.. men hon var riktigt bra att rida för. bra konstruktiv kritik och bra hjälp. bra övningar och positiv atmosfär. jag gillare. imorgon blir det dressyrtävling och på tisdag hopptävling. (nervös? ja..)

Kommentarer
Postat av: Erica

I know dear. Jag skippade det idag, men vill bli bruuun :p Men ska vänta tills jag mår bättre :)

2010-01-03 @ 23:02:01
URL: http://ericcaa.blogg.se/
Postat av: Johanna

Du är bara för gullig. Du var jätteduktig med Kahlea :)

2010-01-04 @ 10:24:46
URL: http://rillihus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0