åh.

nu har verkligheten börjat lägga sig och jag börjar inse att jag flyttar från umeå, från mina vänner och från min lägenhet. den börjar bli mer och mer tom och nu ska allt små plock plockas ihop. möblerna skulle egentligen plockas bort ikväll.. men eftersom vädret är som det är så blir det inge möbelbärande ikväll utan imorgonkväll istället, någon varm själ som vill hjälpa till imorgonkväll? nu ska jag plocka lite mer och kanske gråta en skvätt. kommer sakna er brudar. allihopa.. men tur att det inte är så långt till lycksele, men sjöberg. så fort jag är i stan i framtiden så SKA vi planera in saker med tanke på att du inte tål pälsdjur..

jaja nog med depp. vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Sjöberg

älskling! Det kommer gå toppen bra för dig. Jag känner på mig att det här är ditt år. Året då allt kommer falla på plats :)

och vi kommer ses fast du bor i Lycksele, sanna mina ord! Du är bäst, älskar dig!

2010-01-27 @ 20:06:11
Postat av: Julia

KRAM KRAM KRAM! Tänk om vi aldrig någonsin kommer träffas igen, då blir jag tokig! Tur i alla fall, att jag hann skriva hur mycket du har betytt för mig... jag skulle kanske inte ens överlevt nian ut! You saved me, girl!



Som sagt, hoppas att du får det fantastiskt och jag hoppas att vi kan uppta kontakten någon gång igen. <3

2010-02-04 @ 14:10:43
URL: http://uncategorized.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0