2010

nu är det redan 2010, hur fort går inte allt? helt galet.. att börja festa klockan halv tre var mycket trevligt men även mycket dumt. bäst är nog att festa förfest och sen åka hem där vid halv tre.. men kul hade jag och jag diggar verkligen gänget på rexkex. dagen har spenderats sittande i en soffa tillsammans med andreas, maja, tom och anna! vilket gäng va. filmer och mys i massor. perfekt! sen måste jag få säga en sak, eller kanske två .. 1. disney är sjukt underbart 2. aladin är sjukt bra!

imorgon blir det dressyrkurs på hippo för dalis, det ska bli mycket mycket roligt. jag är taggad. sen blir det jobb på kvällen. härligt! men först blir det lite HIMYM och sen blir det sääängen.

hej julia förresen, kul att du läser min blogg! kika in hennes förresten om ni vill kika på fina grejer: http://juliapysslar.blogg.se/ 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, jag kan berätta om dispyten imorgon om vi hinner. Den är inte läcker :)

2010-01-02 @ 21:11:22
URL: http://rillihus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0