tisdagkväll

tisdagkväll och jag har haft världens längsta dag på jobbet, trodde aldrig att den skulle ta slut. vissa dagar är bara så, förstår inte varför. men sen slutade jag, handlade lite cyklade hem till ett färdiglagat middagsbord. puss på dig linn. nu har vi sett desperata hemmafruar, Linn stretchar i min soffa och vi har ätit lite ostbågar så min mage är lite väl gasig.. blä.

Idag blev jag antagen till kursen ledarskap inom arbetslivet. jag längtar till den andra november. det ska bli kul. jätte kul! funderar på att ta några till kurser till våren. hm. ja faktiskt. imorgonkväll ska jag till ersmark och göra en framtidsplan.

i mitt förra inlägg skrev jag om mitt beroende av nässpray, tänk när man väl erkänner sitt beroende så märker man att man inte är ensam, maja och johanna. vi kanske ska börja med nån typ av AA, ANSA (anonyma nässprays användare) fast egentligen.. hur anonymt blir det?

nu ska jag skicka hem min gode vän linn, vissa måste sova nu.. (jag alltså)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0