tisdag

jag tänkte börja att prata lite jobb, jag gillar att öppna, och att öppna tisdag och torsdag då man får pyssla med tidsam. så trevligt. sen har jag börjat fixa och göra lite fint i finkemshyllorna. mycket trevligt!

sen till uppdatering, uppsägning av morkullevägen kommer verkligen att bli av. ikväll åker jag och tittar på en lägenhet  på haga för 2086 kr i månaden, förstå vad billigt!! dock mycket mycket mindre än den jag bor i idag, men förstå vad jag kommer kunna tjäna mycket på det. med andra ord, den där andra personen tog inte lägenheten. PERFEKT. Så om allt går som det ska blir det flytt flytt i december. loveLY. min tur verkar kanske ha vänt..

Nu kanske det börjar vända. äntligen, jag är värd detta..

Sen ikväll klockan nio sitter jag BÄNKAD vid desperate housewifes. jag gillare. vem kommer mike välja? hoppas susan..

och vet ni vad? på söndag får jag pussa på älvan.. jag längtar. får lite gladpirr i magen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0