till min vän anna

jag vet inte riktigt hur man lyckas, men bli flirtad med på jobbet, är ganska enkelt, bara att charma de fina pojkarna som tar sig in på willys för lite vardagshandlande. (de är inte många, men vissa går hemskt bra att titta lite på) sen kär, det var faktiskt min gode vän och andre häft Linn Rydelius, men jag har ganska lätt för mig att bli kär också. och det är nog bara att låta känslorna bubbla fram! jag saknar dig Anna,

sen nu är det Jordin Sparks på idol, hon är bra. jätte bra. (och snygg.)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja, det är skitgott..!

2009-10-16 @ 23:04:28
URL: http://rillihus.blogg.se/
Postat av: linn

vem var jag kär i då eg? minns inte..

2009-10-16 @ 23:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0