städ, tvätt och disk dag.

tisdag, jag är ledig en tisdag, det känns lite små konstigt faktiskt, på morgonen har jag nu målat naglarna och sett på nyhetsmorgon, nu har jag slängt in två tvättar i tvättmaskinerna i tvättstugan och väntar på att de ska bli färdiga, måste tvätta min köksmatta idag.. blir nog att tvätta den när resten av tvätten är i torktumlaren..

fick ett sms av Linn idag, där hon tipsade om soundtrack låten till new moon filmen, (twilight två) som har premiär om lite mer än fyra veckor. (på fredag exakt fyra veckor kvar) så nice. jag längtar. och jag ska ha biljetter till premiären!! här är iaf den underbara videon, jag längtar, MYCKET. se och njut




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0