söndag och solen skiner inte..

imorse var jag trött när jag klev upp, jag jobbade ju som sagt på rex inatt, och jag har verkligen saknat det. dock hade jag typ de få dryga som går in på krogen i min entré. suck. hade en fjortis (ja) som gav mig fingret när jag sa åt henne att hon måste betala, (för hon var påväg att bara få förbi) men mig lurar hon inte, tillslut efter att hon skrikit argt åt mig "Men vad FAN så här var det förra veckan OCKSÅ" så betalade hon sina hundra kronor genom att lägga fram långfingret så det var väl synligt på hundringen. haha. vilka människor det finns. stod i VIPentrén och såg glad ut, mycket nice musik, house och jag vi gillar varandra, den DJ som var på mellanvåningen igår kunde sin sak, shit vad bra han mixade, jag och micke stod och dansade under kvällen. kvällen gick fort och min mobil ville inte vara min vän, så jag har tagit tillbaka min "gamla", kanske den nya behöver vila en vecka eller två. sammanfattat igår: fick sången "sexy bitch" sjungen till mig, blev nypt i baken så jag har lite ont idag, blev hes av att jobba i så hög musik, träffade en arg asiat just innan jag skulle sluta som skrek åt mig om hur hon skulle lära mig hr jag ska sköta mitt jobb  (tack gode gud för vakter i den situaionen) kramades med en snygg karl. ja en bra kväll tillslut. kul även att Linn jobbade igår. puss.

vet du vad jag tänkte imorse Linn? "shit, om en vecka vaknar vi bakis i luleå.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0