Om du vill ha en plats i solen, får du stå ut med en del brändskador

idag har jag varit på stan med många underbara människor, det känns bra , oh så bra. nu till helgen. helgen var intressant och helt underbar.
fredag morgon åkte vi buss till luleå, vi såg twilight och sov påväg upp, mys Linn. vi sov i en hög. sen gick vi på stan och jag fyndade ett par skit snygga jeanstights på vila (med slitning) och på mq fyndade jag en sån där halsduk som sitter ihop i båda ändarna (hur stavas det??) skit snygg, (måste ses!) sen kom vi till rutvik och landade med alla våra grejer och sen var det dags att börja fixa sig, jag vart faktiskit riktigt fab och fick mycket beröm för mitt hår! tacktack, jag gillar mig som mörkhårig. sen for vi till födelsedagsbarnet på förfest i stan, det var jag och linn och tjugo killar, vi styrde upp festen i källaren (för där fanns det musik) men en sak kom jag fram till under fredagen:
det finns vissa jag tycker så synd om, vissa som borde skaffa sig mer stake än vad dom har, men hey, alla kan inte vara som mig. jag vet inte varför jag tycker synd om han, ingen aning, men jag vet en sak, jag kommer aldrig vara så, sen så behandlar mig bara med respekt, annars får man igen det på ett sätt eller ett annat. supermegaunderbart att mina kusiner stöttar mig, jag älskar dom. allihopa. mina energikällor. så fredagkväll blev jag arg, så arg att jag skakade i händerna och blev svart i ögonen, stackars stackars Linn som fick lov att stå ut med mig.. men tur att hon känner mig så väl som hon gör. sen lördag vaknade vi efter fyra timmar sömn, jag och linn as pigga, inte alla andra, men vi myste på med katrin, jag gjorde gröt och bara sjöng på. linn var i princip fortfarande full (hon drack inte lite på fredagen..) tur jag hade hjärnan med oss. (ja oss)

sen på lördagen var det bara dags att fixa oss igen, och kvällens outfit blev klänning med lackleggings, snyggt! linn hade också klänning och lackisar, sexiga vi. förfesten begavs än idag till stan till emilia denna gång, sen utång på all star jag hade en toppen kväll! med toppen fylla och lite dans blev det idag med. perfekt. men jag måste få berätta en sak, jag och linn var sämst på att ta bilder denna helg!! på min kamera slutade hela helgen på endast 49 bilder. dumt, mycket dumt. här kommer iaf en:

Denna bild är tagen i kön påväg in på krogen, vi frös, oh vad vi frös. men titta vilken kärlek, jag är så glad att jag har denna solstråle i mitt liv. PUSS

OJ vilket långt inlägg, hoppas någon orkar ens läsa så här lång, för vet ni? jag har sagt upp mig på Willys, äntligen. I did it. jag kommer verkligen sakna alla underbara människor, men det ska bli skönt och kul att sluta.

Förresten, i helgen är det maskerad, och jag ska ha med mig kameran, yes I AM,

Skysst att du fortfarande läser, vi HÖRS

 

KYSS


Kommentarer
Postat av: linn igen..

still going strong!

puss!

2009-10-29 @ 18:27:31
Postat av: Anna

perfekt att läsa ett långt inlägg såhär en söndagnatt när man inte kan sova.

2009-11-02 @ 03:48:48
URL: http://annanord.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0