morgonstund har guld i mun

så brukar det ju sägas, men när jag är tät i näsan om nätterna är det inte guld i mun när man vaknar, det är så torrt, usch. sen har jag ju väldigt svårt att sova med öppen mun, men mina vänner. jag måste bli av med nässprayberoendet jag har. suck .

igår när jag såg på hemmafruar började jag måla om mina naglar. ja det gick ju som det gick, men det blir bättre och bättre. fick dock göra om en tumme tre gånger. ja ni hörde rätt.. tre gånger.. men nu är dom iaf rosa.

jag har lite små ont i rumpan idag sen igår, skönt. efter jobbet idag ska Linn komma och hälsa på mig, det blir desperata hemmafruarkväll med middagsbjudning. frågan är ju vad jag ska bju på.. lasagne kanske, ja lasagne blir det.

sen på fredag blir det idolkväll här, vem är sugen ?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Va, serri? Jag är också beroende av spray..

2009-10-13 @ 21:58:02
URL: http://rillihus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0