min lediga dag denna vecka.

min enda lediga dag på hela veckan har spenderats med min goda vän fröken rydelius, hon lyckades dra upp mig imorse på step up bas, ja det var ju sagt att det skulle vara ett baspass. fick bokstavligen en chock i början, en praktikant som höll i uppvärmningen, och hon gick inte igenom ett enda steg i princip, var seriöst påväg att ta mitt pick och pack därifrån. (Linn sa det efteråt att hon trodde också det) men sen blev det "den riktiga" och då blev det mycket bättre, och oh vad jag kämpade på . duktiga jag. svetten bara rann, tom in i ögonen. på alla i hela rummet. det var skönt.. efter träning åt vi långlunch på starz, gott. den spenderade vi tid att kolla på saker på stan. vi gillare. sen åkte jag hem och vände i princip för att åka buss och möta upp denna vackra kvinna på stan igen, vi tog en biodate, vi såg julie och julia. den var riktigt bra (fellgood film) för det första blev jag super sugen på att blogga, och sen på att börja laga mat, man kanske ska börja med någon sorts matplanering? typ måndag "blablabla" och tisdag "bla" osv. hm, får fiffulera på den idén.

ikväll bestämde vi att åka till luleå nästa helg, sjukt skoj. jag saknar mina kusiner, hur mycket som helst. så nu luleå , blir det farliga tider när fröken rydelius och fröken öjbrandt tar plats. yes yes. TAGGA.

sen en sak till , eller kanske två, ja två saker till:

1. jag ska göra mig ett nytt försök med naglarna ikväll. önska mig lycka till.
2. Beoyncés Sweet Dreams är sjukt bra. (syster har rätt.)

Kommentarer
Postat av: jess

ååh, tänkte gå på steg up bas imorse, fan att jag inte gjorde det!!! nästa torsdag? :)

2009-10-15 @ 23:52:58
Postat av: linn

haha, tänk "FARLIGA TIDER" när vi drar till luleå. haha. vilken fylla det kommer bli!

2009-10-16 @ 10:53:59
URL: http://rydelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0