min blogg.

min blogg är inge snäll med mig, därför behöver jag och min blogg hjälp av fröken rydelius. HJÄLP

jag vill skriva så mycket, men vissa saker ska stanna i en dagbok.

Taking the stage är ett ganska bra program på MTV, jag gillare.. sen något mer jag gillar.. ägg och kaviarmackor. MUMS

Sen DH igår, love IT love IT love IT. Kom på mig själv att sitta och tänka, "detta är det braiga med detta program, hur det aldrig blir långtråkigt" Sen tycker jag det är så intressant att det aldrig riktigt spårar, utan att det bara blir mer och mer spännande. sen hur de lyckas i rätta situationerna få in nya karaktärer. så till gårdagens program, YES mike och susan, finaly, tårar när lynette berättade att hon inte älskade bäbisarna i magen, irritation på hur dum i huvudet katherine. sen kallakårar när Julie blev påhoppad. kan knappt vänta till nästa vecka. åh. välkomna tillbaka i mitt liv mina desperata hemmafruar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0