lördag

jag var trött imorse, men vilken kväll vi hade igår. helt underbart bra, jag skrattade så att det rann tårar, skrattade så där att man får kramp i magen. innan mina skratt atacker när det bara var jag och syster här, vi hade en riktigt bra alone time, sån där time som jag har saknat i massor, fina älskade syser. jag har verkligen världens bästa syster.

nu sitter jag med en red bull i handen och lyssnar på mando diao, dom är bra. idag vart jag less, say no more.

ikväll blir det rexjobb, och jag tycker faktiskt att det ska bli kul. riktigt kul.

fem över fem idag på eftermiddagen är det paris hilton's british best friend. LOVE IT.


Kommentarer
Postat av: linn

jag är trött och INTE TAGGAD på rexjob

2009-10-17 @ 18:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0