jobbhelg

då var det lördag, igår var det fredag, jag öppnade jobbet igår , det var mycket kunder. MYCKET kunder, fick mig nästan en liten chock där i kassan, när vi fem över åtta kör tre kassor och det står fyra och köar utanför willys klockan sju på morgonen, what? men då slog det mig, det är ju allhelgona helg, och många kör halvdag eller är lediga, grattis hjärnan. slutade klockan två. åkte med familjen till obs, promenerade in på systemet och köpte alkoholfritt vin och umgicks med la familly, mysigt. sen åkte jag med till ersmark, tog bilen och körde mot mariehem, när jag svänger in på parkeringen tänker jag, "äh, jag ska ju bara duscha kroppen , tupera håret och måla mig vit, max en halvtimme, sen är det ju kallt ute, jag ställer mig vid husknuten" och det gjorde jag. sprang glatt in och gjorde sakerna jag tänkte och gick sedan ut, då ser jag hur det sitter en lapp på fönstret, jag tänker "NEJ", tar lappen och ser, jahapp, p-bot. 500 spänn.. SUCK. sur som en citron sätter jag mig i bilen och kör till m-centrum till maja och andreas (TACK GRANNAR) vi umgås och fixar oss tillsammans och vi får även i oss lite frasses mat, (vilket var toppen gott) sen när förvandlingarna är klara så åker vi förbi ersmark och visar upp oss för att sen åkta till sandbacka och till elin, vilka snyggingar som var där. haha. alla var verkligen uppstyrda! så roligt! vid tolv tiden drar vi till krogen-krogen, inte så roligt ställe. (nej) men jag dansar och sen åker vi hem strax innan två. maja och andreas hade redan gått tidigare, så vi plockar upp dom på vägen. vid den här tiden är jag jätte trött. men duschen väntar för att få bort allt ur håret och i ansiktet. dusch, blåsa håret och sen sängen. men sova? nej det fick jag inte.. massa sms och sen ett samtal på det, men jag somnar nog vid halv fem tror jag, och ställde väckaren på tolv eftersom jag trodde jag skulle förbi ersmark idag, men syster ringde vid klockan ett och sa att de skulle ner på stan, så jag hälsar på dom imorgon istället!



idag då? först stänger jag willys, sen blir det rexjobb, jag ser fram emot rexjobbet, mitt blivande jobb, spännande värre!

Kommentarer
Postat av: linn

vaken till halv 5?!?!

2009-10-31 @ 16:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0