imorgon

imorgon är det lön, också är det dags för min och Linns luleåresa, det kommer bli en mycket trevlig helg, det känner jag på mig. idag då? jag vaknade av mig själv vid halv nio , sen har jag legat och dragit mig i sängen och slötittat lite på tv, det är som väldigt skönt att börja dagen så. nu blir det dusch, gröt och sen jobb. jobb till klockan sju ikväll.

seriöst brudar, Twiligt, än så länge är det jag och VE, men visst är det fler som är på ? tänkte boka typ när jag kommer hem från Luleå! Så hur många ska med?!

Kommentarer
Postat av: linn

fröken boman har redan bokat åt mig!!!! så- vi ska se. jag vet inte vilka fler hon bokat åt, men kika med henn :)

2009-10-22 @ 13:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0