helgen

då var det söndag igen, och jag har sovit runt tio timmar, det är så skönt att sova ut. (sen har jag legat och dagit mig i typ en timme) solen skiner och idag ska jag och Dahlbäck ut till pollarna i vännäs, jag ska få pussa på Älvan. jag längtar. mycket.

i fredags var vi ut, och det blev lite väl mycket av det goda, tog mig en promenad från corona där vi dansade och hade en toppen kväll, det blev lite väl mycket för ve också så hon gick hem ganska tidigt hon med. jag som sagt tänkte promenera hem, men blev inringd till stan, till maja , anna och elin. mycket trevligt. skönt att få en taxi beställd till en. haha. men det snurrade på och vi träffade många personer ute som jag kände, bland annat en full Linn. puss på dig.

lördag. jag vaknar som vanligt vid nio när jag varit ute dagen innan. förstår inte varför jag inte kan sova ut för. men det var ganska tur eftersom jag fick så många samtal på morgonen (okej, bara två men ändå) efter jag legat och pratat i telefon med två underbara brudar så hoppar jag i duschen och fixar mig fin inför bröllop, känner när jag står i duschen att jag kanske skulle behövt mig en red bull , tittar på klockan och tänker, "pappa kommer inte förrän om 40 min nog hinner jag få förbi Ica". hinner prata lite med maja och nästan bestämma en date på ica, men det hinns inte, för när det är en halv timme kvar så dyker min far upp och vi åker iväg mot Lycksele. Först ska i hämta mami och julia som spenderat förmiddagen på stan. de skulle köpa små hamburgare åt oss, så jag hinner springa iväg och köpa tugg och en redbull (!) sen är vi påväg. underbara familj. jag kör sista biten till lycksele så pappa får powernapa lite (han hade nämligen klivit upp kvart över fyra för att jaga på morgonen) sen träffar vi hela släkten och jag bara njuter. Sara berättar att hon nu har nitton hästar på gården. åh jag vill fara dit. de sensaste pollarna som dykt upp är inte inridna. KUL. något att leka lite med. jag vill dit. NU .

Sen måste jag bara få tillägga, maten på Bröllopet, I LOVE it. åh. vilken dag det var igår. jag körde hem och sen såg jag lite på TV och sen somnade jag . strax innan elva tror jag hon var. vilken lördag. Jag gillare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0