hästmåndag

morgonen började SEG. jag var så trött. plus att det var mörkt ute. usch och fy och blä. jag gillar inte mörker på mornarna. kom mig till jobbet, har som vart en seg dag, det blev lite bättre efter en red bull till lunchen. seg linn = ingen bra linn. efter att ha jobbat över en timme så var det dags för stan och några ärenden. kul att träffa elin och anna. det var ett stort plus. köpte mig en super god västerbottensostpaj på ica gourmet.

sen bar det iväg till stallet, oh så taggad jag var. stressade när vi bytte om och skyndade ner för att välja häst. jag valde en ny häst, benjamin. johanna trodde jag skulle tycka om honom, och vad rätt hon hade. så kär jag blir . vilken fin häst! Ida berömde mig och jag ska rida honom nästa gång, fem av fem toasts! men imorgon blir det träningsvärk, har ju inte ridit på två veckor , det känns.

nu är det hollywoodfruar. jag gillar maria, såå trist att det är det sista programmet nu. blä. hoppas det börjar snart igen, med nya som anna anka säger "smaskigheter". jag skulle ändå kunna tänka mig att bo som dom gör. och ha hur mycket pengar som helst. tänk ändå.

just det, pratade med oskar idag, så nu jobbar jag inte varje fredag. känns skönt, så skönt. lite lättare att planera resor då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0