häst söndag

åh vilken underbar dag jag har haft. för det första, vilket väder!! jag gillar sånna här höstdagar. Sen har jag borstat och pussat på Älvan, vilken fining hon är. (ja jag är kär..) sen har jag Johanna och Marlene byggt hinder och jag har tittat på när de skuttade lite. jag gillar stalldagar. oh vad jag har saknat detta. tack johanna för att du förgyllt min vardag! man blir  som sugen på häst när man pysslar så som jag har gjort idag. jag älskar verkligen att bara stå och borsta. jag kan borsta och putsa i flera timmar. synd bara att hon bor så långt bort. 1.5 mil från vännäs.. jag tror jag ska ta och hjälpa johanna att hålla öronen öppna!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag lovar att det inte blir 2 timmars hinderbygge nästa gång du följer med :P

2009-10-11 @ 23:21:37
URL: http://rillihus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0