fredag

började dagen med att bli sur över att det var kolsvart ute och spöregn, då är sängen väldigt lockande att ligga kvar i.. inatt startade sig min dator av sig själv.. självklart blev jag livrädd.. usch.

sen kom jag mig till jobbet efter en super cykling med nypumpade däck, lovely. tio minuter och jag var framme, dock ganska blöt.. lagade kassa och hjälpte anna med redovisningen, förberedde inför helgen, var en aktiv och duktig KL idag, kände mig ganska peppad faktiskt och hade många trevliga kunder. fick även inskola jessica när jag slutade, så vi växlade och jag gick igenom rutiner, mycket mysigt. jag gillar att ha inskolningar. jessica var så duktig så, synd bara på dryg surkärringar i köerna, "är det verkligen smart att göra det där nu? Ni kanske skulle ha tagit en obemannad kassa?" haha. jag var nära på att säga något elakt, men jag sa det på ett övertrevligt sätt istället med ett leende och en blick.. jadu. men jessica tog det bra. det är huvudsaken.

sen satt jag och pratade med jojo myrström. mycket trevligt. vi kom fram till att vi ska luncha någon dag när jag börjar på uni. förstår ni, jag ska börja på universitet!

nu sitter jag hemma , har handlat gotta till min idolkväll ikväll, där vi inte blir så många som jag trodde, men oh så mys det ska bli. och mer gotta till oss! syster var hemma när jag kom hem, hon har gjort supergod och enkel middag, becon, lök, vitlök, wookgrönsaker och till det sweet chilli sås och creme fraise. MUMS.

Nu ska vi städa undan lite till Muse. Ikväll blir det IDOL och det är michael jackson tema. kan inte bli bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0