en ledig måndag

jag har sovit ut, big time, över tio timmar, nästan elva tror jag tom. hade som sagt sömnen lite på minuskontot, Linn väckte mig så jag klev upp, duschade och fixade mig lite. sen hämtade hon mig på mariehem, vi for till ersmark och åt lite och tog med oss hundarna till sandbacka, där vi nu har tagit oss en långpromenad, till stan och tillbaka. axo och molle skötte sig toppen bra, molle har fått lite psykträning. perfekt. nu är dom söta och springer runt här i linns lägenhet. snart är det dags för stallet och ridning, benjamin och jag ska bli kompisar igen. loveLY. japp, imorgon blir det städning och tvättning och fixning. är nämligen ledig imorgon igen. härligt!

denna vecka: ledig, ledig, öppning, 12-10, ledig, ledig, ledig. så på fredag smäller det. Luleå here we comes! då blir det faaarliga tider.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0