Debatt

jag sitter och kollar på SVTs program debatt, jag gillare. det diskuteras programet "instängd" och om ungdomsbrotslighet, sjukt intressant. jag fastnar alltid när jag ser debatt. hon är förresten mycket bättre den kvinnliga programledaren än den förre.

nu har iaf en till jobbdag avklarats. och jag sitter mer och mer och iaktar. ögonen är öppna. min middag idag var god, hade mig en fryst matlåda sedan i lördags. mums. sen är det väldigt roligt att expressens "fredagsbilaga" kommer på torsdagar, och tove var en favorit på förstasidan av redaktören. sjukt nice.

jag älskar min familj , mest på denna jord. de ger mig styra och de säger alltid de rätta orden när jag behöver det. vissa dagar har man bara panik, magen gör ont och huvudet går på högvarv. då är det så bra att landa i ersmark och prata ut. vissa saker gör bara så ont, men tur att jag är stark.

jag kommer aldrig ändra på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0