åh.

ikväll kommer maja holm hit, det kommer bli så mysigt! skitsnack och lite gray's, kan som inte bli bättre! det slog mig just, att om två dagar är jag och fröken rydelius i luleå, fy vad roligt det ska bli. det ska bli så roligt att se miner, och vad vi kommer skratta i helgen, jag hoppas på linn och antonio (jag gör det..) jag tror de kommer klaffa bra, outfiten för fredag och för lördagkväll är utvalda, och det kommer bli så nice! förresten apropå ingenting, nu har jag nog gått upp mina sjukkilon igen, så går det med gotta och "roliga veckan" (som inte är så väldigt rolig..) men nu är den över, så jag hoppas svullnaden kommer lägga sig snart.

KOM HIT MAJA, jag är hungrig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0