vilken vecka!

en dag jobb, det ni. och jag gillar att gå i skolan, jag är nog lite konstig, men jag tycker verkligen det är hur kul som helst! igår var jag och syster på biodate, först twilight och sen new moon, toaletterna på sf var INTE fräscha.. (apropå ingenting..) men jag gillar ändå filmerna.. synd bara att andra filmen vart så över hipad, för jag tycker inte den var så bra som jag hade hoppats på.. man kanske inte ska läsa böckerna innan? jag blev som besviken.. nog var den bra, och jake var hur snygg som helst, men ändå. (soundtracksen var super) jag hade som hoppats på mer, kändes som om det inte var så mycket detaljer utan mest pang bom nu händer det saker. saknade mycket också var det vissa scener som dom slagit ihop och lagt till extra saker, (inte för att det var dåligt) men ändå synd.. aja den är sedd iaf, och den kommer inhandlas till min filmsamling när den släpps! (och ja, jag är fortfarande kär i Robert..)

sov iaf i ersmark inatt, det var mysigt, dock inte lika mysigt att kliva upp halv nio för att hinna duscha innan syster skulle till vårdcentralen och kolla upp sin migrän. men det gick faktiskt bättre än vad jag trodde, och kisse var den sötaste på morgonen, puss påhan.(och jag fick ingen allergi!!!!) efter vi vart hos doktorn med julia så satte vi oss i bilen och vem spelas på radion om inte tove? (på rix tom) så jag och syster satt och diggade: här kan ni också digga.

imorgon är det fest, och jag börjar faktiskt bli lite taggad.. synd bara att jag inte har den blekaste aning om vad jag ska ha för kläder på mig.. suck. nu är det dags att inhandla något tilltugg, kanske svänga förbi systemet? och sen blir det ridning. ridning för camilla, kan inte bli bättre! så träningsvärk ikväll och imorgon, I LIKE.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0