två veckor

igår jobbade jag som servitris för första gången i mitt liv, jag tror och hoppas att jag gjorde ett bra intryck, för kul hade jag! det blev lite flirtningar med snygg kocken vid namn robin och lite med DJ'en som jag inte har en minsta aning om vad han heter. (jag är nog ganska fab när jag slår charmen på) när jag väl kom hem vid kvart i ett igårkväll så hade jag ont i hela kroppen! imorse hittade jag blåmärken lite här och var och jag ville gråta av trötthet. men upp kom jag och jag tog mig till willys med en cykel var den tredje växeln hade fryst fast, (tyngsta växeln på min cykel..) jippi? väl på willys var det galet med folk, (kunder alltså) förstår dock inte varför, men nio kassor har gått samtidigt på en lördag.. ser inte fram emot stressen imorgon.. nej.. men nu tror jag faktiskt att jag ska dra ett streck över denna dag genom att slå mig till ro i sängen under täcket och slötitta på tv och sen ta mig en långnatt. det är välförtjänt faktiskt.. middag i ersmark var något som jag verkligen behövde, magen gör inte lika ont längre. kanske ska köpa nå medicin iaf? eller .. hm. får sova på saken, för sängen nästan ropar mitt namn just nu..

SNÖ.

Kommentarer
Postat av: Anna

du måste sköta om dig gumman!

jag är lessen att jag inte kan vara där och göra det åt dig men ändå du måste ta hand om dig nu. man orkar inte hur länge som helst även om nya tider är nära. och jag tror verkligen nya tider kommer bli bra. oroa dig inte, eller mindre iaf.

2009-11-15 @ 22:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0