student

hej jag heter linn öjbrandt och jag är student. jag har funderat lite, först samtalet i fredags, förstår du ingenting av det jag sa eller? sjukt tragisk människa.. sen i helgen har jag i princip bara jobbat. och det har varit roligt, rex jobb är som trevligt. många fina ögongodis ute att titta på, och ganska många kändisar, inte så fel. sen har jag haft bilen i helgen, tut tut. jag gillare.

sen har jag funderat lite på en annan sak, jag undrar varför man reagerar som man gör i vissa situationer, och sen undrar jag varför jag är så sjukt rädd för att bli bränd, jag vågar som släppa in folk på livet, men inte helt. sen funderar jag på varför inte a kan höra av dig, bara lite iaf. sen underar jag om du a kommer att följa med de andra när de kommer hit. vilket i sig kommer bli hur nice som helst, få visa umeå och dess uteliv, mina underbara luleåpeoples!

ikväll är det ridning, och på söndag är det tävling, det gillas. big time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0