SOL

nu är det sol ute, och vad vi har längtat efter denna lysande stjärna. (oj vad poetiskt det lät..) men idag är det lördag, och det har varit en helt underbar vecka, jag gillar att ha mycket tid för mig själv, men ändå mycket att göra, det är som nice, sen gillar jag skolan.

igår var idol bra, rätt som hängde lös, och rätt topp fyra. jag gillar tove och calle bäst. vem gillar ni?

ikväll är det tänkt att det ska styras fest här hemma hos mig, avskedsfest för arbetskollegorna och sen kommer det nog förbi några andra, undrar hur många som kommer, hoppas det blir några iaf.. vet kanske fem. ingen utgång utan bara hemmafest, det känns kul. och länge sen! fylla? ja.. det hoppas jag att det blir, i lagoma mängder. blir nog mycket att städa undan imorgon, ölburkar gånger många. tilltugg då? det kommer bjudas på chips, pop, mandadiner och så klart ostbågar. men grejen är den att inte så många äter så mycket, men bara bra för mig imorgon då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0