skavsår

hej, jag heter linn öjbrandt och jag har skavsårsfötter, det spelar ingen roll vad det är för sorts sko, bara den är ny och sätts på min fot och jag går i den en längre stund, säger det baraPLOPP också har jag skavsår, rejäla sådana, köpte mig ju ett par ecco skor att jobba i, sen igår fick jag lov att springa/gå till jobbet eftersom min cykels (oj vad konstigt det ordet såg ut?) lås hade frysit ihop, men vet ni? på 30 minuter hann jag GÅ till systemet på ersboda, hämta några öl där , stå i en lång kö och ta mig till willys. duktiga jag "klapp klapp". men ajaj fötterna, stora blåsor över hela hälarna, tur man har en mamma som plåstrar om en när det blir så , så det blev no hight heals igår ute.. just för att de klackar jag tänkte ha hade sin hälkant precis på min blåsa, det gick ikke så bra att gå kan jag lova.. men tillbaka till röda tråden, jag har skavsårsfötter, och det är inte något jag tycker om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0