ny vecka

en ny vecka har börjat, och  jag kom på igår att jag bara har tre veckor kvar.. känns helt sjukt konsigt, jag heter Linn Öjbrandt, och jag jobbar inte på Willys längre, konsigt att lämna in "Willys Linn" och städa ur skåpet. Idag ska jag iaf rekomendera Unneby som KL på Willys, blir perfekt. han ska komma in och prata med jocke idag, oskar tycker att han lät bra iaf. kul.

ridningen igår gick sådär.. jag önskar vi hade ida igen, jag saknar henne, jag saknar att utvecklas, känns som att jag utvecklas bakåt igen, hade tom ont i handleden igår..

Kommentarer
Postat av: Maja

Du är då jävligt svår att få tag i. Blö.

2009-11-10 @ 12:34:48
URL: http://majaholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0