ny start

ny start med gamla tankebanor, på fredag har jag inskolning på Rex, för mina nya sysslor, mitt nya jobb, med andra ord. 16:30 ska jag infinna mig på festvåningen på rex, för min nya vardagsstart. jag är lite nervös, men samtidigt taggad, jätte taggad.  tänk ändå, jag kommer nog bli som en ny människa, en ny bättre, positiv människa. nog för att jag idag är en positiv människa, men det ska bli så roligt med något nytt, något utvecklande. och nu säger jag ordet nytt än en gång bara för att jag inte nämnt det tidigare i inlägget (not..) men det blir så nytt. åh vad jag vill skriva mycket, det snurrar bara tankar runt runt runt, men man skriver inte allt på en officiell plats. sen har jag börjat sova så konsigt, plus att magen har börjat göra ont, det är säkert en viss sak som jag vet har börjat snurra runt i min lilla hjärna. suck, jag måste vara bättre på att öppna mig. det är något jag måste kämpa med , för min egen skull.

Idag var unneby inne på arbetsintervju, enligt honom kändes det bra, jag hoppas han kan få ta över mina grejer, kanske inte allt.. men iaf tobaken?

nu är det bara 35 minuter kvar till Desperata hemmafruar, jag gillare. så fram till dess ska jag njuta av Melody Gardot, här kan ni också få vara med och njuta:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0