ikke anonym

ikväll har jag haft sällskap, av en supermegajätte underbar människa, jessica lommerdahl, vilken kvinna, vi har öppnat oss, och lugnat min mage lite. ibland måste man bara våga, våga lita på andra, det finns en vän som bränt mig, men jag tror att det är dags att börja lita på folk igen, bara för att hon gjorde det man som vän inte ska göra, så gör inte alla det. tack jessica för att du lyssnat, och tack för att du delat med dig till mig. vi kommer hålla ihop du och jag, utan dig blir det tomt i mitt liv. solstråle!

vi har iaf ätit kex med ost, druckit te, sett bonde söker fru, grey's och nu so you think you can dance, hon sprang just till bussen. än en gång, tack för ikväll, och man får lyxa till vardagen lite nu och då, det är viktigt.

imorgon då? ledig dag, skumt. men det blir iaf först uni för att kopiera lite sidor i böcker och sen in till stan och diskutera med telia och den knäppa stora räkningen jag fått som jag inte tänkt betala, nej imorgon måste det fixas, så att en till sak från min mage kan släppa. det bir nog bra.

Kommentarer
Postat av: jess

Puss!



vad gullig du är1 :)

2009-11-11 @ 23:59:00
Postat av: Erica

Jaa eller hur, visst är det :) Sova är ju bland det bästa som finns.



Och du, den "vännen" som gjort dig illa kan slänga sig i väggen. Det är ju såhär man får reda på vem som är sina riktiga vänner och vem som inte är. Men jag hoppas allt är bra med dig annars gulle :)

2009-11-13 @ 17:04:01
URL: http://ericcaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0