festuppstyrning

jag kan detta med att styra upp fest. vilken toppkväll. I like. kom rätt så mycket folk, så det blev nästan helt fullt i min lilla etta. men oh vad jag gillar mina grannar. ingen som klagade ingen som sa ett enda ord. för det var hög musik igår! men det gillas. min fylla då? den var toppnotch, bra hela kvällen, spårade inte, utan var bara glad och fab hela kvällen. jag vill passa på att berätta en sak för er. jag är bäst, en superkvinna. vacker är jag , inom mig och utanpå. jag är tillbaka, snart iaf. hannah jag lovar, jag ska sluta tänka dumma tankar om mig själv, jag ska vara mig själv i alla lägen. jag ska tro på mig själv och visa mitt rätta jag igen. det är inte så svårt, jag har gjort det förr, behövde den sparken i baken, och dom arga orden av kärlek som du gav mig igår. för jag är bra, bättre, bäst.

nog om mig. tillbaka till gårkvällen. min idé med att ha datorn på "växla användare" funkade superb. enda till det blev efterfest och datorn var igång med halva låtar och intron på vissa låtar. och ja, jag älskar min musik, men det gjorde inte alla märkte jag.. sista folket begav sig strax efter tre. så då ställde jag mig och stekte hamburgare, dom var goda dom. för hungrig var jag. och bra mådde jag när jag vaknade imorse. den ni! Maja och jag har haft bakisfilmtittardag, vi köpte gotta i mängder och såg på gladiator. det var mys. och det var gott. men nu är jag mätt och har ostkrokar och chips kvar. är det någon som är sugen att komma förbi? call me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0