blonda killar?

ja linn, jag tänker börja mitt inlägg med att diskutera blonda killar, jag vet att min gode vän faller för blonda killar, och jag själv jag har väl inte direkt fallit för den typen av killar, varken nu eller tidigare. MEN Danny, han är väl het han ? sitter nämligen och kollar på faddergalen nu efter ridningen, och då dyker denna snygging upp i rutan. MUMS. så, vissa blonda killar kan man nog tycka är heta (serru)

ridningen då? om man fick lite mer hjälp av din instruktör tror jag nog att det skulle kännas bättre.. försökte få hjälp idag, men svaret blev "men hon är lite så.." hm. jag kämpade iaf hela lektionen igenom och nu har jag ONT i kroppen.. ajaj. tur jag bara ska sitta på rumpan imorgon och skriva skolarbete.

Kommentarer
Postat av: linn

jag gillar det här. har jag inte alltid sagt att danny är HOT?

2009-11-30 @ 21:59:42
URL: http://rydelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0