anonym

idag var jag stressad, idag fick jag stressmage, stress på jobbet och stress privat är aldrig en bra kombo, jag är glad att jag är ledig imorgon. jag behöver sova. huvudvärk och frysatacker + röda kinder = en slut Linn. HEJ, jag heter Linn Öjbrandt och jag är inte riktigt mig själv. jag ska nog göra lite mat nu, det blir pasta med ost och skink sås, jag längtar. MUMS. spagetti eller makkisar? vet ni vad jag kommit fram till? jag älskar goda killparfymer, bokstavligen älskar. mmm.

jag och syster ska ha biodate nästa torsdag, vet ni vad det är då? PREMIÄR AV NEW MOON, pysmys. jag längtar. plus att jag längtar till nästa lördag när jag har fest här hemma hos mig. det kommer bli galet.

vet ni vad jag ska göra ikväll? jag får sällskap av jessica, det ska bli så mysigt, kex och ost med bonde söker fru och Grey's på  schemat. lite alone time, bara jag och jessica, vi måste grund gå igenom våra hjärnor, ååh min mage gör så ont.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0