4

Idag har varit en ganska bra dag, tur att vissa verkligen kan det där med att förgylla ens dagar, och hey välkommen hit peter! skämt och sido, dagen har rullat på bra, och idag klockan 1900 blev det fyra arbetsdagar kvar på W, sen är det BYE. vissa kommer jag sakna hur mycket som helst, vissa andra.. nja.. men nu börjar snart mitt nya liv, och jag kan knappt vänta. student, servitris, glad, nöjd, ersmarksbo, ja . det kan som inte bli bättre.

jag vill att det ska snöa, det tänkte jag på idag när jag promenerade till jobbet, så sjukt tragiskt det är med regn och grå väder, usch!snö är mysigt, och snö är bra, då blir det ljusare ute och jag gillar ju när det sticker lite i näsan av kylan, det är mysigt.

vad var det mer jag skulle säga? hm.. äh, kan ju nänma att nästa helg blir det party, luleå kommer förbi och hälsar på, tänk att a också kanske är med..

sen en sak till innan jag börjar käka, lön imorgon, och den blev mycket bättre än vad jag trodde! PERFEKT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0