16 and pregnant

sitter och ser på mtv, (titeln ser ni här ovanför) och hennes pojkvän är helt DUM i huvudet. hon går college, jobbar, hämtar och lämnar lilla bebisen på dagis, och han blir sur när hon ber honom byta blöja på honom när hon sitter och gör läxorna.. Han säger "men jag gjorde det förra gången, det är din tur nu" TROTS att hon gör det i princip hela dagarna. helt sjukt. jag blir så arg. nu sitter han och säger att han tycker att det är jobbigt och tär på honom, vilken hemsk människa!! huvva. en sån karl ska jag aldrig ha. ALDRIG. jag hoppas verkligen att hon lämnar honom, typ NU. åh jag känner att jag blir så irriterad. stackars tjejen. hon är ju verkligen hur duktig som helst. och nu blir han sur för att hon lagar mat åt honom när han vill beställa pizza.. usch vilken människa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0