störd hjärna dag

idag var det ingen bra dag. redan från och med att jag klev upp ur sängen, bara helt fel dag. på promenaden till jobbet fick min näsa krupp av pollen, sen bara allmänt less hela dagen, usch. sen när jag har slutat jobba och har tagit mig hem och ställer mig och lagar mat så spiller jag ut hela mitt saftglas på golvet i köket, grattis fröken ö. men Linn skrattade ganska gott åt mig. nu sitter vi och ser Eurovision, det är bra, jag gillare. men klockan nio blev det zapp mellan femman (DH) och ettan (ESC). Malena gjorde ett sjukt bra framträdande, körningen och det nya arret på låten, mums! men i det själva stora  har det endast vart två låtar som jag tycker är bra: Malta och Island. alla andra bidrag i kvalet idag var verkligen inte bra.. och what about programledarna? är hon hög eller? sjukt dåligt, (tom jag har bättre engelska än dom.. sjukt)

men malena måste gå vidare till lördagens final, hon bara måste...

imorgon har jag namnsdag och imorgon är det exakt tre veckor kvar till jag fyller år, sjukt. nu går det undan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0