sommar

nu är det ÄNTLIGEN sommar! det är luftvarmt och solen skiner och jag njuter, tack för mysiga halvtimmar Hanna och Karin, vi gillar solen på rasterna, härlig dag på jobbet idag, jag har börjat bli mig själv igen, glad. det känns bra. fick många komplimanger över hur trevlig jag var, det känns kul, Jag är tillbaka på banan! Även om jag fick vara arg ett tag, men det gick över ganska snabbt. solen gör allt!

ikväll kommer mamma och pappa på middag, jag längtar, det kommer bli så mysigt! har saknat att umgås med dom. ska träffa mamma på ica och handla middag, sen vid åtta tiden kommer Elin, Frida, Caisa och Veronica och myser hos mig, så då skickar jag hem mina päron, stackars pappa igår när jag berättade det.

ser sjukaste programmet på Tyra nu, det finns alltså föräldrar i Usa som tillåter regisörer till filmer att operera deras barn för att få olika roller i olika filmer, hur sjukt är det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0