namnsdag

tänk ändå vad coolt det är med namnsdagar, en hel dag som hyllar ens namn, lite coolt är det va? Så idag är det Linns dag, så jag och min gode vän Linn ska fira den tillsammans, (bara hon kan sluta jobba någon gång) jag är hungrig.

dagen? trött imorse, men det funkade, har haft två inskolningar och jag har känt mig som en duktig KL idag, delegerat ut uppgifter och haft inskolningar, så här ska dagarna se ut, dagen gick så fort så fort. sen där vid niotiden imorse fick vi finfrämmande på Willys, Elin Brändström tog sig förbi och handlade morgonfika, ååh så glad jag vart! vilken brud, en massa energi som jag har levt på hela dagen, (och som jag verkligen behövde!) TACK.

sen längtar jag till lördagens Eurovision, vi blir ett litet mysigt gäng, jag, Linn, Ina, Karin och Jessica, kan inte bli bättre! mys med lite vin och annat trevligt. det där med alkoholintag måste minskas om helgerna, det har både jag och Linn kommit fram till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0