ledig torsdag

wonderful, men dagen består av hemmafix, som tvättning och städning, kanske inte det mest roliga, men det är ju sånt som måste göras, nu är iaf tvätten i torkmaskinen, så jag har tagit mig en bra bit på vägen där. och köket är städat. igår var jag hos Linn, det var mysigt, vi såg Twilight och Greys, det var mycket sorligt igår på Greys, jag och Linn låg och hulkade i varsinn soffa, (hon dock i hennes säng) sen efter Greys såg vi klart Twilight, och efter det klickade vi runt på en massa extra material till filmen, åh vad jag gillar filmen, och jag är typ kär.. (som alla andra i hela världen) sen såg jag idag att Linn lagt upp en låt från filmen som hon gillar, men hon har lyckats få fel låt, här är låten som hon menar: 

 


Som jag sa är jag kär, vilken kille, sen spelar han och skriver eget också, jag faller som en fura, lovely,

Kommentarer
Postat av: linn

men vadå fel? jag har väl aldrig fel?

2009-05-14 @ 14:37:55
Postat av: linn

haha. nej.. jag har inte bytt?

2009-05-14 @ 19:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0