lägenhet?

hur jag än vrider och vänder på de olika lägenheterna jag vill ha, så blir det i slutändan i princip lika dyrt hur man än gör. den dyraste (och den som jag verkligen vill ha..) den blir bara 700 kronor dyrare än de andra om räntan går upp fem procent mot för vad den ligger på idag. och det är ju ändå inte så farligt mycket, med tanke på läget, och jag är ju en som vill bo mitt i, (och haga blir det, mittemellan jobbet och stan, perfekt) jag kan inte fundera på något annat nu, hela familjen öjbrandt hänger på hemnet nu, och vi gillare. detta blir spännande. (nya hyran kommer bli runt 4000 för lilla mig.) hoppas på mer tid i höst.

Alreade Gone med Kelly Clarkson är den som spelas mest på Morkullevägen 18c. lovely. (Linn du kommer gilla den)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0