gårdag plus kvällens planer

alltså jag måste få berätta om min gårkväll, först var familjen som sagt här, vi åt god mat och myste och sen kom Veronica, hon fick titta på medan jag diskade undan middagen (snäll som jag är) sen kom brudarna, en efter en. och vilken kvälldärav. vi skrev brev till oss om fem år , med andra ord, vi satt allihop samlade runt bordet, och sen skrev vi ett namn och sen fick den personen bara sitta tyst och inte säga någonting, medan vi andra spekulerade kring hur dennes liv kommer se ut om fem år, status, boende, utbildning/jobb och övrigt. fy vad roligt det var! och vilka karlar vi alla kommer ha, frågan är bara var vi ska finna dessa, men det löser sig!  men det kommer bli kul att läsa om fem år, oh så kul. natten gick in mot småtimmarna, och jag hade en toppen kväll. ni är bra! 

imorse var jag trött (lite väl lite sömn kanske..) jobbet gick bra, mest bra, irriterad för vissa saker, men dagen blev riktigt bra tillslut, solen sken när jag kom ut, träffade mamma och pappa en snabbis, det var mysigt. dock väldigt mycket motvind, lite drygt, men sånt är livet. nu sitter jag och väntar på att tiden ska gå, för ikväll är det EUROVISION,  LoveLY. 

planerna för kvällen: brudar, vin och slager, perfect.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0