då ni

det känns verkligen som att det är söndag idag, men det är det inte mina vänner, det är lördag idag, och inatt jobbar jag natt på Rex. natten i natt blev inte så god som jag hade hoppats på, känns som att mobilen ringde hela natten, sjukt drygt. men bättre sömn än natten till igår iaf, det känns bra. (bra att lägga sig nykter) var på Skarinska igår och lyssnade på Industri Royal, nice  att se dom och gänget är bara underbara. Lovley peoples! tänkte på det när jag promenerade mot bilen i mörkret efter spelningen, att dessa människor ger en energi på ett sätt som inte många kan. underbart, det är verkligen sådana människor man ska umgås med.

Valborg blev jätte lyckad och jätte full, helt galet. att jag mådde så bra som jag gjorde igårmorse är ju bara sjuk tur, jobbet gick bra även fastän det var sjukt stressigt, not so nice.. men jag och min mage har ju vart på rehab förra veckan så den är bara lite ond.

1000 apor Amanda kommer till stan i helgen,
thats big for me and Linn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0