bakis söndag

som jag och Karin sa, fett fredag, fest lördag, men vi glömde nog bakis söndag, så här kommer den! först och främst, jag har ont i fötterna idag, men jag har hunnit med, cykeltur i MOTvind med Lotta påväg till solariet, fått mig lite färg på kroppen, ätit mat, smsat en massa, hälsat på hos Linn, handlat lite popcorn och cola (plus toapapper åt Karin) japp, och nu sitter jag här. Måste säga en sak, sjukt nice med kamera, nu har jag ju bilder! och senare i inlägget kommer bilder från gårdagen, allt för dig Elin!

Gårdagen/kvällen: skulle ha gjort iordning så det stod mat på bordet när Karin slutade jobbet men så blev det inte, jag råkade nämligen somna när jag hade köttfärsen på defrost i micon, sjukt skönt men chock! Sen efter vi käkat, fixat oss så lyxade vi oss en taxi till Linn för FEST, och fest blev det, jag kalas som vanligt, ute på krogen tidigt (typ halv elva!) Drack drinkar, blev onykter, dansade så mina fötter gör ONT, sen åt jag och sen for jag hem, här kommer iaf bilder från förfesten som var riktigt trevlig, tycker om att träffa alla gamla vänner som man inte sett på hundra år, lovley!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0