bakis måndag?

sjukt sliten brud som vaknade 0530 imorse, men underbart att se solen lite, sjukt sliten brud på jobbet, dagens kommentar: "hur mår du? du ser ju helt förstörd ut". tack för den. (men jag överlever)

sjukt bra gäng på jobbet, men jag njöt inte fullo, med tanke på min sinnesställning, har iaf kommit fram till en sak, jag är less på svin, (och det är inget som har med jobbet att göra, jag ville bara säga det.) sen tycker jag om att ha en dator, en kamera och en mobil, men jag är så less på att allt (verkligen allt) ska i princip kosta pengar.

jag vill se Britney i sommar, men det är antingen eller biljetter som gäller, men nu kom jag faktiskt på en bra sak, vilken toppen bra 20 års present av familjen! sen längtar jag allmänt till sommaren, specialavdeleningsansvarig = jag i sommar, känns spännande. ska visa att jag kan.

sjukt drygt inlägg med sjukt många "sjuktord", tack för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0